آدرس مطب: تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از سه راه بهشتی به سمت ونک، ساختمان پزشکان2109، بلوک شرقی، ط همکف

آخرین کلیپ ها

آخرین مقالات

4 حرکت ورزشی برای بهبود درد عضلات چرخاننده شانه

۴ حرکت ورزشی برای بهبود درد عضلات چرخاننده شانه

آسیب شانه ممکن است بسیار دردناک بوده و به آهستگی  التیام پیدا کند. اما انجام بعضی از حرکت های ورزشی می تواند بهبود درد را تسریع کند.

آسیب عضلات چرخاننده شانه چیست؟

عضلات چرخاننده شانه (روتاتور کاف) مجموعه ای از چهار ماهیچه هستند که شانه را ثابت نگه می دارند و به آن اجازه حرکت می دهند.

رایج ترین صدمات روتاتور کاف،  گیر افتادگی و پارگی است. گیر افتادگی زمانی اتفاق می افتد که روتاتور کاف متورم شود و فضای بین بازو و استخوان شانه را تنگ کند. فشار عضلانی یا صدمات دیگری

ادامه مطلب
ورزش پس از درمان فیزیکی

ورزش پس از درمان فیزیکی

پس از درمان فیزیکی و توانبخشی ، بیشترین تأکید در مورد ورزش است. هدف ما ارائه آگاهی درست و ورزش منظم  با درمان فیزیکی است. برنامه های ورزشی ویژه برای تقویت عضلات مفصلی و حرکت دادن مفاصلی که پس از عمل جراحی یا به دلایل دیگری سفت شده اند، انجام می شود. به همین ترتیب، برنامه های مختلف توانبخشی برای به دست آوردن عملکرد جزئی یا کامل در بیماری های عصبی مختلف، به ویژه بیماری های مغز و ستون فقرات وجود دارد.

درد تمام مفاصل- عضلات:

درد در تمام مفاصل-عضلات ممکن است

ادامه مطلب
تغذیه مناسب برای پیشگیری از پوکی استخوان

تغذیه مناسب برای پیشگیری از پوکی استخوان

دریافت میزان کافی کلسیم و ویتامین D برای جلوگیری از ابتلا به پوکی استخوان ضروری است. برای داشتن استخوان هایی قوی لازم است در مصرف بعضی از مواد غذایی زیر احتیاط کنید.

نمک برای استخوان ها ضرر دارد!

نمک مانع استحکام استخوان ها می شود. بر طبق مطالعات مصرف زیاد نمک در زنان یائسه بیشتر از زنان هم سنشان موجب تحلیل استخوان ها می شود.

تحقیقات حاکی از آن است که مصرف زیاد نمک، به تدریج باعث دفع کلسیم و تضعیف استخوان ها خواهد شد. حداکثر میزان توصیه شدۀ سدیم، ۲۳۰۰ میلی گرم

ادامه مطلب