بهترین کلینیک تخصصی کمر درد در تهران کجاست؟

بهترین کلینیک تخصصی کمر درد در تهران کجاست؟

ضربه و حوادث گوناگون، عدم تحرک کافی، تغذیه نامناسب و… همگی می­توانند باعث ایجاد عارضه کمر درد شوند. فرقی نمی­کند یک کودک خردسال باشید یا یک فرد میان‌سال و پیر، در هر صورت تحمل این درد برایتان دشوار خواهد بود و باید به یک کلینیک تخصصی و خوب مراجعه کنید. هرچه سریع‌تر جهت درمان اقدام نمایید، روند بهبود شما با سرعت بیشتری پیش خواهد رفت.

درست است که می­توانید به پزشک ارتوپدی یا بیمارستان مراجعه کنید؛ اما ما به شما کلینیک تخصصی کمر درد را پیشنهاد می‌کنیم، چرا که تمامی در کلینیک تمامی خدمات به صورت حرفه­ای و تخصصی انجام می­شوند و دیگر برای تصویربرداری و… نیاز به جا به جایی و صرف زمان نخواهید داشت. هر آنچه که نیاز باشد به صورت یکجا در اختیار بیمار و همراهانش قرار می‌گیرد.

یکی از بهترین نمونه‌های کلینیک تخصصی کمر درد در تهران، مرکز سلامت آسود است که کلیه خدمات درمانی را در اختیار بیماران عزیز قرار می­دهد و می­توانید به راحتی از این خدمات بهره­ ببرید.

اهمیت انتخاب کلینیک تخصصی کمردرد

استخوان، پایه و اساس بدن شما است که درد در هر ناحیه آن، می­تواند مانع از فعالیت درست شما شود. اگر جهت درمان درد کمر و یا هر ناحیه دیگری از استخوان اقدام نکنید، ممکن است کار به جاهای باریک بکشد. این درد باعث می­شود نتوانید امور شخصی و روزانه خود را به بهترین شکل انجام دهید و شما را از لذت‌هایی که می‌توانید در لحظه داشته باشید، محروم می­کند و این بسیار آزار دهنده است.

اما باید در نظر بگیرید که اگر شما نتوانید به یک کلینیک و درمانگاه مناسب بروید، ممکن است این درد برای همیشه همراه شما باشد و شما را در ادامه زندگی با مشکلات مختلفی روبه رو سازد. بسیار مهم است که به سراغ یک کلینیک حرفه­ای، تخصصی و با سابقه بروید. عدم تشخیص درست، استفاده نکردن از لوازم ناکارآمد و نامرغوب و… می­تواند خسارت‌های جبران ناپذیر جسمی و مالی زیادی برایتان به وجود بیاورد. از این رو پیش از اینکه برای درمان خود اقدام کنید تا از شر درد رهایی یابید، درباره کلینیکی که می­خواهید به آن مراجعه کنید، تحقیق نمایید؛ زیرا این نکته می‌تواند برای شما یک انتخاب سرنوشت ساز محسوب شود.

ویژگی های کلینیک تخصصی کمر درد خوب

هر کلینیکی متناسب با خدماتی که ارائه می­دهد، طراحی و مدیریت می‌شود. کلینیک تخصصی کمر درد، به صورت تخصصی در حوزه درد کمر و گردن فعالیت می­کند. بیماری‌هایی مانند دیسک، سیاتیک، آرتروز و… که مربوط به کمر و گردن هستند، در این کلینیک به راحتی تشخیص داده شده و تا حد امکان درمان می­شوند. برای انتخاب مرکز مورد نظر، باید به ویژگی­های کلینیک توجه کنید. یک کلینیک خوب باید ویژگی­های زیر را داشته باشد:

داشتن مجوز وزارت بهداشت

از مهم‌ترین ویژگی­هایی است که هر کلینیکی باید آن را داشته باشد. این مجوز نشان دهنده رعایت قوانینی است که از سمت وزارت بهداشت تعریف شده است. نکته مهم دیگر این است که این مجوز باید در دید عموم قرار گیرد، با اندکی توجه به اطراف می­توانید آن را در فضای کلینیک مشاهده کنید.

حضور پزشک متخصص

تمامی روند تشخیص و درمان، باید تحت نظر متخصصین انجام شوند. یک کلینیک تخصصی دارای پزشکان متخصص می­باشد. برخی از مراکز تحت نظر پزشک عمومی هستند که آن ها را چندان توصیه نمی­کنیم.

تنوع دستگاه و تجهیزات اصلی

برای برطرف کردن مشکلات ناحیه کمر، از تجهیزات پزشکی مختلفی استفاده می­شود. هرچه تنوع آن ها بیشتر باشد، مرکز می­تواند بیماران بیشتری را پوشش دهد و همچنین این امر، موجب صرفه‌جویی در زمان بیمار خواهد شد؛ اما تنها وجود تعداد زیادی از دستگاه­ها اهمیت ندارد، بلکه باید:

ü  دستگاه­های کاملاً سالم استفاده شوند.

ü  تکنولوژی مدرن در آن ها به کار رفته باشد.

ü  پزشک معالج نحوه استفاده از آن را بداند و بر آن تسلط کامل داشته باشد.

ü  نتایج دقیق و صحیحی را ارائه دهد.

رعایت بهداشت برای کارکنان و بیماران

رعایت اصول و نکات بهداشتی، یکی از دیگر ویژگی­های یک کلینیک خوب است. تا جایی که امکان دارد، باید در کلینیک از تجهیزات یک‌بار مصرف استفاده شود. همچنین محیطی تمیز و بهداشتی داشته باشد تا نیرو کار و همچنین مراجعین، با خیال راحت در آن رفت و آمد کنند.

خدمات کلینیک های تخصصی کمردرد

 در کلینیک تخصصی کمر درد در تهران، تمرکز بر روی مشکلات در ناحیه کمر است. به همین خاطر تمامی خدماتی که مرتبط با این نواحی هستند، ارائه می­شوند که مهم‌ترین آن­ها عبارت‌اند از:

1- جراحی بسته دیسک کمر و گردن

2- توانبخشی فعال و هوشمند به روش DBCفنلاند

3- درمان پوکی استخوان

4- تکار تراپی

5- شاک ویو تراپی

6- هایتون تراپی 

7- لیزر بایورزونانس  و لیزر اکوپانکچر

8- خار پاشنه

9- ورزش درمانی و حرکات اصلاحی و کششی

10- اختلال نعوظ

11- و …

توجه داشته باشید که همیشه درد کمر خود را در این ناحیه نشان نمی­دهد. ممکن است درد را در باسن و لگن، ران، شانه، دست و… احساس کنید. به همین خاطر به صورت کلی، می­توان گفت هر دردی در استخوان داشتید، می­توانید برای معاینه به کلینیک کمر درد مراجعه کنید.

بهترین کلینیک تخصصی کمر درد در تهران

کلینیک سلامت آسود، یکی از بهترین مراکز پایتخت می­باشد که زیر نظر پزشک متخصص جناب آقای دکتر یزدانی، اداره می­شود. کلیه خدمات درمانی و معالجه درد کمر در این مکان، به صورت فوق تخصصی انجام می­شوند. سلامت آسود، تمامی ویژگی­های یک کلینیک خوب که در بالا ذکر کردیم را دارد و مهم تر از آن، اینکه کادر درمان آن بسیار خوش رو خوش برخورد هستند. شما می­توانید یک تجربه درمانی دلنشین را با آن­ها تجربه کنید و به دور از استرس، با بیماری خود خداحافظی نمایید. هزینه های انجام خدمات مختلف در این کلینیک هم بسیار معقول و مقرون به صرفه هستند و خیال شما را از این بابت راحت می­کنند.

جمع بندی

انتخاب کلینیک خوب، در درمان شما بسیار تأثیرگذار است و می‌تواند حتی فرا تر از تصورتان باشد. سعی کنید با آگاهی و تحقیق، یک مرکز درمانی مناسب برای خودتان انتخاب کنید تا بتوانید بدون هیچ دغدغه­ای، دوره نقاهت را پشت سر بگذارید و سلامتی خود را به دست بیاورید. هیچ چیز مهم­تر از سلامتی نیست. پس نباید آن را از دست بدهید. نظر یک پزشک متخصص می­تواند زندگی شما را زیرو رو کند. ما در کلینیک تخصصی کمر درد در تهران، تلاش می‌کنیم تا با بهره­گیری از جدیدترین شیوه­های درمانی، روند بهبود شما را کوتاه­تر کنیم تا بتوانید به زندگی ایده­ال خود باز گردید.

 

 

نویسنده : دکتر یزدانی، متخصص طب فیزیکی

* - لطفا نظر خود را در خصوص این مقاله بیان بفرمایید: