پماد برای گردن درد : پماد ضد درد قوی

پماد برای گردن درد : پماد ضد درد قوی

  • پماد برای گردن درد یکی از بهترین دارو های موضعی بدون نسخه برای درمان گردن درد و درمان دیسک گردن در منزل می باشد. هنگامی که مفاصل شما درد می‌کنند یا ماهیچه‌هایتان درد می‌کنند، و حتی وقتی گردن درد عصبی دارید و یا دچار سردرد گردنی هستید، مسکن‌هایی که به پوستتان می‌مالید می‌تواند تسکین دهنده باشد. شما می توانید بسیاری از مسکن های بدون نسخه و همچنین قرص گردن درد را در داروخانه محلی خود پیدا کنید. سایر موارد می تواند توسط پزشک تجویز شود.

در اینجا نمونه پماد برای تسکین گردن درد آورده شده است:

 

پماد برای گردن درد

پماد برای گردن درد

داروهای موضعی یا ضد گردن درد به صورت اسپری، پماد یا به صورت ژل موضعی روی پوست ماهیچه ها یا مفاصل اعمال می شوند و برای درمان گردن درد در خانه مورد استفاده قرار می گیرند. اگرچه همه آنها برای تسکین درد طراحی شده اند، اما محصولات مختلف از مواد مختلفی استفاده می کنند. در اینجا برخی از محبوب ترین ها برای درمان فوری گردن درد آورده شده است.

 

سالیسیلات ها:

برخی از پماد ها و کرم ها حاوی همان مواد ضد دردی هستند که در آسپرین وجود دارد. وقتی جذب پوست می‌شوند، می‌توانند به کاهش درد به خصوص در مفاصل نزدیک به پوست مانند انگشتان دست، زانو و آرنج کمک کنند.

منتول، متیل سالیسیلات (روغن همیشه سبز) پماد مناسب برای تسکین گردن درد می باشد، طوری که احساس سوزش یا سردی ایجاد می کنند که ذهن شما را از درد منحرف می کند.

 

پماد کپسایسین ماده اصلی فلفل چیلی تند:

کپسایسین نیز یکی از مواد موثر برای تسکین دردهای موضعی از جمله درد گردن است. می تواند برای درد مفاصل و درد عصب دیابتی مفید باشد. پماد کپسایسین هنگام استفاده برای اولین بار باعث سوزش یا سوزش می شوند. با گذشت زمان بهتر می شود. قبل از اینکه احساس درد کنید باید چند روز تا چند هفته از این کرم ها استفاده کنید.

لیدوکائین درد را بی حس می کند

 

لیدوکائین به شکل پماد، ژل یا اسپری است که روی محل درد گردن می‌مالید. اگر مشکلات جدی دارید یا از داروهای قلبی استفاده می کنید، ابتدا با پزشک خود مشورت کنید.

نکاتی برای کاهش خطرات استفاده از پماد گردن درد:

 

1. بروشور بسته را بخوانید و دستورالعمل ها را به دقت دنبال کنید. اگر پیوستی وجود دارد، آن را برای ارجاع بعدی ذخیره کنید.
2. هرگز آنها را به زخم یا پوست آسیب دیده نمالید.
3. از دستکش های لاستیکی برای مالش پماد استفاده نکنید زیرا باعث سوختگی می شوند.
4. پماد را زیر باندهای محکم استفاده نکنید.
5. پس از استفاده دستان خود را به خوبی بشویید یا دستکش بپوشید. با پماد به چشم و اندام تناسلی دست نزنید.
6. اگر به آسپرین حساسیت دارید یا از داروهای رقیق کننده خون استفاده می کنید، قبل از استفاده از داروهای موضعی حاوی سالیسیلات با پزشک خود مشورت کنید.

نویسنده : دکتر یزدانی، متخصص طب فیزیکی

* - لطفا نظر خود را در خصوص این مقاله بیان بفرمایید: