فیلم درمان کمر درد با ورزش، حرکت اصلاحی دیسک کمر و تزریق PRP

فیلم درمان کمر درد با ورزش شامل موضوعاتی چون حرکت اصلاحی دیسک کمر و تزریق PRP، ورزش بابت کمر درد، کلیپ ورزشهای دیسک کمر و گردن، حرکت برای دیسک کمر مهره 4و5 ، فیلم ورزشهای ویلیامز برای دیسک کمر و روش درمان دیسک کمر در منزل می باشد.

یکی از درمان های موثر برای کمردرد ورزش درمانی و انجام حرکات اصلاحی مناسب کمر می باشد. درمان کمر درد با ورزش در بیشتر موارد بالینی کمردرد به عنوان روش درمان اصلی و یا روش درمان مکمل در کنار چند درمان دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. مراجعین و مخاطبین زیادی درخواست داشتند که فیلم درمان کمر درد با ورزش را برای آن ها آماده کنیم و ما در این راستا تعدادی فیلم ویدویی برایتان آماده کردیم که امیدواریم با دقت تماشا کنید و تمامی ورزش ها و حرکات اصلاحی را همانند ویدیو روزانه در منزل انجام دهید تا به بهبودی دست یابید. همچنین برای آشنایی با ورزشهای بعد از عمل لامینکتومی و دیسککتومی و پیاده روی بعد از عمل دیسک کمر، می توانید مقاله مربوطه را مطالعه کنید.

ما در کلینیک تخصصی دکتر یزدانی گام به گام در کنار شما هستیم و با خدمات تخصصی طب فیزیکی و توانبخشی، بهترین و غیر تهاجمی ترین درمان ها را برای کمردرد، فتق دیسک کمر و درد سیاتیک شما استفاده می کنیم. درمان های نوینی نظیر تزریق پی آر پی ، بیورزونانس ، طب سوزنی و … . به ویدیو های زیر توجه کنید:

درمان کمردرد با روش تزریق پی آر پی (PRP)

درمان کمردرد با روش تزریق سلول های بنیادین یا پی آر پی (PRP) یکی از آخرین درمان های کمردرد و بیماری های ستون فقرات می باشد. با این روش می توان برای درمان انواع کمردرد از کمردرد حاد گرفته تا کمردرد مزمن و مکرر نتایج درمانی بی نظیری به دست آورد. فیلم ویدیویی که در زیر مشاهده می کنید، نمونه بالینی درمان کمردرد با روش تزریق سلول های بنیادین یا پی آر پی می باشد که توسط دکتر امیر حسین یزدانی متخصص کمردرد در کلینیک فوق تخصصی آسود انجام شده است و به منظور آشنایی هر چه بیشتر شما با این روش درمانی نوین، قسمتی از پروسه درمان به صورت تصویری و ویدیویی تقدیم حضورتان می گردد:

نرمش های ساده برای تسکین کمردرد

با انجام این نرمش های ساده و تماشای فیلم درمان کمر درد با ورزش می توانید از بروز بسیاری از مشکلات کمر و ستون فقرات در امان بمانید.

 

نویسنده : دکتر یزدانی، متخصص طب فیزیکی

* - لطفا نظر خود را در خصوص این مقاله بیان بفرمایید: