چرایی و چگونگی درمان پایدار

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که با مشکلات درد در مفاصل یا ستون فقرات خود درگیر هستید احتمالا بارها و بارها برایتان پیش آمده که از روش‌های مختلفی استفاده کرده و نتیجه دلخواه خود را دریافت نکرده باشید. روش‌هایی مانند پی آر پی، طب سوزنی یا روش‌های دیگر از جمله روش‌های رایجی هستند که در این زمینه استفاده می‌شوند. درمان پایدار روشی بسیار کاربردی با تزریق سلول‌های بنیادی است که به شما کمک می‌کند تا بتوانید خیلی سریع و راحت درد را در نواحی مختلف بدن خود از بین ببرید.

حال ممکن است سوالات زیادی درباره این نوع درمان برای شما هم به وجود آمده باشد. چرا درمان به روش پایدار می‌تواند گزینه مناسبی برای دردهای ما باشد؟ این سبک درمانی به چه شکل انجام می‌شود؟ این‌ها تنها برخی از سوالاتی هستند که ممکن است برای شما هم به وجود آمده باشد. ما در این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره چرایی و چگونگی درمان پایدار صحبت کرده و اطلاعات مفید و کاربردی را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم.

اهمیت درمان پایدار در مشکلات مفصلی و دردهای مربوط به ستون فقرات

امروزه مشکلات و دردهای مفصلی یا مشکلات مربوط به ستون فقرات از جمله رایج‌ترین مشکلات و دردهایی هستند که اکثر افراد آنها را تجربه می‌کنند. معمولا به این افراد روش‌های مختلفی پیشنهاد می‌شود تا بتوانند مشکلات و دردهای خود را در نواحی مختلف بدن از بین ببرند. این روش‌ها گاهی اوقات ممکن است نتیجه طولانی مدت داشته باشند، ولی در بیشتر مواقع معمولا عملکرد چندان مطلوبی ندارند. در اینجاست که درمان پایدار می‌تواند نقش کلیدی و بسیار مهم خود را نشان دهد.

برای این‌که اهمیت این نوع درمان را متوجه شوید باید با فاکتورهایی که روی درد در نواحی مختلف بدن شما تاثیرگذار هستند را بشناسید. به طور کلی سه عامل و فاکتور مختلف وجود دارند که روی این درد تاثیرگذار هستند:

  • درد فیزیکی: این درد همان درد ناشی از مشکلات جسمی است. برای مثال اگر شما دردی را در یکی از مفاصل خود تجربه می‌کنید این درد ناشی از مشکلی است که در آن قسمت از بدن شما وجود دارد.
  • درد اجتماعی: نوع دیگری از درد که معمولا افراد تجربه می‌کنند درد اجتماعی نامیده می‌شود. این درد ارتباط نزدیکی با محیط اطراف شما دارد. هرچه شما بتوانید روی محیط اطراف خود کنترل بیشتری داشته باشید یا این‌که محیط اطراف شما با کنترل درد سازگاری بیشتری داشته باشد به همان میزان در کنترل و کاهش درد خود عملکرد بهتری خواهید داشت.
  • درد روانی: این نوع درد نیز به طور مستقیم با میزان انگیزه و باورهای شما در ارتباط است.

یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از خدمات درمان پایدار این است که شما می‌توانید به طور مستقیم روی هریک از این سه جنبه درد تمرکز داشته باشید. در واقع ما در کلینیک دکتر یزدانی تمام تلاش خود را به کار می‌بریم تا هریک از این جنبه‌ها پوشش داده شده و در نتیجه درد شما به میزان زیادی کاهش پیدا کرده یا به طور کامل قطع شود.

پرداختن به جنبه‌های مختلف درد در کلینیک دکتر یزدانی

درمان پایدار در کلینیک دکتر یزدانی یک مزیت کلیدی و بسیار مهم برای شما دارد و آن این است که در این کلینیک روی تمامی جنبه‌های درد شما تمرکز می‌شود. در این کلینیک تکنولوژی‌های جدید و روش‌های نوآورانه‌ای در زمینه تزریق سلول‌های بنیادی استفاده می‌شوند که می‌توان از آنها به منظور کاهش دردهای فیزیکی شما استفاده کرد. با این حال هنوز دو جنبه دیگر از درد وجود دارد که در بسیاری از کلینیک‌های دیگر به آنها پرداخته نمی‌شود و همین موضوع نیز تاثیرگذاری روش‌های درمانی را کاهش می‌دهد.

در کلینیک ما در اولین قدم ذهنیت و باورهای بیمار نسبت به دردهایی که دارد و نسبت به مشکلاتی که با آن درگیر است مورد بررسی قرار گرفته و تا جای ممکن سعی می‌کنیم این باورها را به شکلی بهبود دهیم که درد شما نیز کاهش پیدا کند. در گام بعدی پس از کاهش درد تیم ما تلاش می‌کند تا از نظر فیزیکی عضلات شما را نیز تقویت کرده و شرایطی را برای عضلات شما فراهم کند تا فشار کمتری را تحمل کنند.

دلیل این کار این است که وقتی تا مدت‌ها شما با درد درگیر بوده‌اید و به شکل مناسب از عضلات استفاده نکرده‌اید احتمالا آنها به میزان زیادی تضعیف شده‌اند. پس ما در کلینیک دکتر یزدانی با درمان پایدار تلاش می‌کنیم تا این عضلات را به اندازه کافی تقویت کنیم تا بتوانید به شکل بهتری از آنها استفاده کنید.

استفاده از متد DBC فنلاند به منظور تقویت عضلات

روش درمان پایدار در کلینیک دکتر یزدانی یک مزیت مهم دیگر را نیز برای شما دارد و آن این است که برای تقویت عضلات شما از متد DBC فنلاند استفاده می‌شود. این متد یکی از بهترین و جذاب‌ترین متدهای تقویت عضله به شمار می‌آید که اصلی‌ترین هدف آن این است بتواند با کمترین هزینه ممکن و با کارآمدترین روش‌ها عضلات شما را تقویت کند. به همین علت است که این متد به جنبه‌های مختلف درد نگاه عمیق‌تری دارد و روی هریک از این جنبه‌ها تمرکز زیادی دارد.

آیا استفاده از متد DBC فنلاند روی سرعت کاهش درد و تقویت عضلات نیز تاثیرگذار است؟

یکی از مهم‌ترین سوالاتی که احتمالا در خصوص درمان پایدار برای شما هم به وجود آمده این است که آیا متدی که در این زمینه مورداستفاده قرار می‌گیرد روی سرعت کاهش درد و درمان نیز تاثیرگذار است یا خیر؟ در پاسخ باید گفت که بله این روش می‌تواند خیلی سریع در کمترین زمان ممکن شما را به حالت عادی بازگرداند که درد کمتری را تجربه کنید یا هیچ دردی نداشته باشید.

در واقع متد DBC فنلاند برای یک شرکت بیمه فنلاندی طراحی شده است که این شرکت بیمه به دنبال روشی بود تا کارکنانش پس از این‌که با مشکلات این‌چنینی مواجه شدند در کمترین زمان ممکن بتوانند به محل کار خود بازگردند. در نتیجه این تحقیقات روشی طراحی شد که می‌توانست عملکردی بی‌نظیر را در کاهش درد و درمان مشکلات عضلانی و مفصلی داشته باشد.

برای دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید

اگر شما هم علاقه‌مند به استفاده از روش درمان پایدار به منظور کاهش درد‌های مفصلی و عضلانی خود شده‌اید پیشنهاد می‌کنیم همین حالا با کارشناسان کلینیک ما تماس گرفته یا فرم مشاوره را پر کنید. با دریافت یک مشاوره تخصصی شما می‌توانید بهترین راهکارها را به منظور کاهش درد خود انتخاب کرده و از آنها استفاده کنید.

نویسنده : دکتر یزدانی، متخصص طب فیزیکی

پروین هداوند

2024-02-04 08:24:58

سلام‌ من پای راستم مشکل داره واقعا راه رفتن برام سخت وچند سبای هست که پای چپم‌ از لگن م‌از پشت لگن تا توی رون پام بغضی موقعها میزنه تا تو زانوم ولی خودم حس میکنم استخوان نباشه میگم نکنه تومار یا کیست تو ماهیچه پام یا رانم باشه بزرگ شده داره اذیت میکنه آخه دردش ضعف میبره منو درد نیست عصبی میکنه منو نمیدونم دیگه خوب توزیع دادم ممنون میشم جواب بدین یا

* - لطفا نظر خود را در خصوص این مقاله بیان بفرمایید: