کاربرد شاک ویوتراپی برای رفع مشکل نعوظ آقایان

مشکل نعوظ آقایان موجب می­شود که احساس رضایت در رابطه زناشویی نداشته باشند و اعتماد به نفس خود را از دست بدهند. شیوه­های درمانی بسیاری برای این مشکل وجود دارد. از مصرف قرص­های شیمیایی گرفته تا طب سنتی و… اما در این میان علم فیزیوتراپی با ارائه روش­های جدید، این مشکل را برایتان برطرف کرده است تا بتوانید نهایت لذت را از رابطه با همسر خود داشته باشید. این روش شاک ویوتراپی نام دارد که در آن از امواج پالسی استفاده می­شود که در حین برخورد با آلت تناسلی باعث ایجاد عروق خونی و آزاد شدن فاکتورهای رشد می­شود. هر دو آن­ها برای یک نعوظ طبیعی نیاز است. کاربرد شاک ویوتراپی تنها رفع مشکل نعوظ نیست بلکه موجب بالاتر رفتن میزان رشد سلول­های آلت تناسلی شده و سایز آن را افزایش می‌دهد.

موثرترین تکنیک برای درمان اختلال نعوظ

اختلال نعوظ همان اختلال کف لگن است که با روش­های درمانی مختلفی برطرف می­شود. زمانی که عضلات قدرت کافی نداشته باشند و فعالیت کمی در ناحیه لگن انجام شود، اختلال نعوظ ایجاد خواهد شد. مردانی که به این بیماری دچار هستند احساس ناخوشایندی دارند و تصور دارند که هیچ‌گاه نمی­توانند به اوج لذت برسند و شریک زندگی خود را راضی نگهدارند؛ اما این تصور کاملاً اشتباهی است چرا که امروزه با پیشرفت تکنولوژی و علم به راحتی می­توانید آن را حل کنید. شیوه­های متنوعی از قرص­های آبی گرفته تا استفاده از تجهیزات مختلف و… اما در بین تمامی تکنیک­ها، درمان اختلال نعوظ با شاک ویو بهترین شیوه درمانی خواهد بود که کم­ترین عوارض را هم دارد و در کوتاه­ترین زمان جواب می‌دهد.

شاک ویو تراپی (ESWT) برای رفع مشکلات جنسی آقایان

شاک ویو تراپی برای درمان اختلال نعوظ در چندین جلسه انجام می­شود تا بهترین نتیجه حاصل شود. البته هستند آقایانی که نتیجه آن را تنها بعد از یک جلسه دیده­اند؛ اما مدت زمان انجام آن بسته به سن، قوای جسمی و جنسی و همچنین سوابق پزشکی فرد متفاوت خواهد بود. برای آنکه نتیجه دلخواهتان را هرچه سریع‌تر ببینید، بهتر است در کنار انجام شاک ویوتراپی، فعالیت­های کششی و ورزشی انجام دهید. ورزش­های هوازی نیز در کنار این درمان می­تواند بسیار اثربخش باشد و روند بهبود را تسریع ببخشد؛ اما به هیچ عنوان در بازه درمانی با شاک ویو، قرص­های شیمیایی اختلال نعوظ مصرف نکنید.

روش کار در شاک وی تراپی

اختلال نعوظ و درمان آن با شاک ویو تراپی شما را به آروزیتان خواهد رساند. به شرطی که به سراغ یک فیزیوتراپ حرفه­ای و با تجربه بروید. در این روش، امواج ضربه­ای با شدت کم به بدن برخورد می­کنند و سپس می­شوند تا عروق خونی جدید ایجاد شود و جریان خود بهبود یابد تا بتواند شما را به یک نعوظ سالم برساند. ضربه امواج به واسطه یک دستگاه کوچک انجام می­شود که تحت کنترل پزشک معالج است. شاک ویو روش جدیدی است که عوارض چندانی ندارد؛ اما ممکن است یک سری عوارض را مشاهده کنید که عبارت‌اند از:

1- کبودی آلت

2- خون در ادرار

3- عفونت

4- نعوظ دردناک و مقاربت جنسی همراه با درد

تمامی این عوارض در صورت بروز کوتاه مدت خواهد بود. بهتر است پزشک خود را در جریان بگذارید تا زودتر برطرف شود و به خواسته خود برسید.

مزایای حل مشکل نعوظ در مردان با شاک ویوتراپی

حل مشکل نعوظ در مردان با شاک ویوتراپی یک عمل غیر تهاجمی است. این روش به صورت سرپایی در مطب انجام می­شود و نیاز به جراحی و اتاق عمل و… ندارد. عوارض جانبی شدیدی ندارد و در بسیاری از مواقع بدون عوارض می­باشد. مهم­ترین مزیتی که شاک ویوتراپی دارد این است که نتیجه آن برای طولانی مدت خواهد بود و دوره نقاهت و بهبودی آن هم بسیار کم است. این دقیقاً همان چیزی است که شخص مبتلا به اختلال نعوظ به دنبال آن می­گردد. با این روش سبک زندگی و رابطه خود را تغییر دهید و به دنیای جدیدی وارد شوید.البته در مرکز ما برای کاهش تعداد جلسات درمانی تزریق سلول های بنیادی و لیزر. بیورزونانس هم به این درمان افزوده شده است که نتایج خوبی داشته است.

شاک ویو تراپی مناسب چه کسانی است؟

اگر نمی­خواهید دارو مصرف کنید یا استفاده آن تاثیری برایتان نداشته و همچنین به دنبال روش غیر تهاجمی هستید که نیاز به جراحی و… نداشته باشد، شاک ویوتراپی بهترین گزینه برای شما است. هیچ محدودیت سنی یا حتی اضافه وزن نیز برای انجام آن وجود ندارد و می­توانید به راحتی از آن بهره­مند شوید.

چه افرادی نباید از شاک ویو تراپی استفاده کنند؟

درست است که استفاده از این شیوه درمانی هیچ محدودیتی ندارد اما باید به یک سری نکات توجه کنید. اشخاصی که مدت زمان طولانی را تحت درمان با استروئیدهای خوراکی همچون پردنیزولون بودند، نمی­توانند از این شیوه استفاده کنند. افرادی هم که از داروهای ضد انعقاد خون همچون قرص­های خوراکی یا وارفارین مصرف می­کنند نمی­توانند شاک ویو را امتحان کنند. البته لازم به ذکر است که مصرف قرص آسپرین ایرادی ندارد و مانع از انجام شاک ویو نمی­شود.

جمع بندی

شاک ویو تراپی مشکل نعوظ مردان را در چند جلسه حل می­کند. هر یک از جلسات ممکن است حدود 20 دقیقه به طول بینجامد. البته کاربردهای دیگری برای بهبود شکستگی مفاصل، تاندون­ها و… هم دارد. این روش درمانی غیر تهاجی هزینه مناسبی هم داشته و ارزش آن را دارد که بتوانید یک نعوظ سالم و کامل را تجربه کنید.

نویسنده : دکتر یزدانی، متخصص طب فیزیکی

* - لطفا نظر خود را در خصوص این مقاله بیان بفرمایید: