پایان دردها با ارتوکین تراپی 2022

فیلم توضیحات دکتر یزدانی درباره ارتوکین تراپی:

پایان دردها با ارتوکین تراپی 2022

سیستم درمانی منحصر به فرد ارتوکین تراپی روشی برای درمان درد مفاصل و کمر و همچنین صدمات تاندون یا عضلات بدون نیاز به دارو و سایر مواد خارجی است. این روش کاملاً بیولوژیک است و فقط از پروتئین های خود بدن و فاکتورهای بهبود طبیعی استفاده می نماید.

فرایند درمانی ارتوکین با کشیدن خون از ورید شروع می شود. خون تحت شرایط خاص پردازش می شود. سرم بدست آمده از این فرآیند به ناحیه دردناک بیمار از طریق تزریق بازگردانده می شود.

ارتوکین تراپی از سال 1997 مورد استفاده قرار گرفته است. صدها پزشك با موفقیت از این روش درمانی در سطح بین المللی استفاده کرده اند. صدها هزار تزریق بدون عارضه ارتوکین انجام شده است.

پایان دردها با ارتوکین تراپی

چه شرایطی را می توان با ارتوکین تراپی درمان کرد؟

اثربخشی ارتوکین تراپی برای معالجه موارد زیر به اثبات رسیده است:

  • درد مفاصل به دلیل آرتروز (مراحل 1 تا 3)
  • کمردرد
  • صدمات تاندون یا عضله

که نیازی به جراحی ندارند. با استفاده از ارتوکین تراپی می توان مناطق مختلف بدن به طور همزمان تحت درمان قرار داد.

مزایای ارتوکین تراپی چیست؟

ارتوکین تراپی مبتنی بر استفاده از موادی است که از بدن بیمار سرچشمه می گیرد. بنابراین تحمل پذیری بسیار خوبی دارد. اجزای ضد التهابی و ترمیم کننده سرم فرآوری شده باعث اثرات بالینی طولانی مدت می شوند.

ارتوکین تراپی چگونه عمل می کند؟

عملکرد ارتوکین تراپی با مهار درد و التهاب در شرایط زیر است:

  • آرتروز
  • تحریک ریشه عصبی، آسیب های تاندون یا عضلات
  • توانبخشی بعد از عمل جراحی

با ارتوکین تراپی درد کاهش می یابد. بدین ترتیب تناسب و تحرک ناحیه تحت درمان افزایش می یابد و میزان بهبود توسط عوامل احیا کننده در سرم تسریع می شود. ارتوکین تراپی پایانی برای دردهای شماست.

اثرات ارتوکین تراپی چه مدت به طول می انجامد؟

ماندگاری اثرات ارتوکین برای افراد منحصر به فرد است. نمی توان پیش بینی کرد که نتایج ارتوکین تراپی برای هر فرد چقدر است. از جمله علائم تاثیر گذار بر مدت ماندگاری نتایج ارتوکین تراپی می توان به شدت آسیب در زمان شروع درمان اشاره کرد.

در چه صورت ارتوکین تراپی توصیه نمی شود؟

این معالجه نباید در حالی آغاز شود که بیمار به عفونت حاد یا تب مبتلا است، در سه روز گذشته دچار اسهال بوده، در هفته پیش آنتی بیوتیک مصرف کرده یا در چهار هفته گذشته واکسیناسیون دریافت کرده است. ارتوکین تراپی ترجیحاً باید روی بیمارانی انجام شود که از نظر سلامتی در حالت پایدار قرار دارند.

ممکن است چه تداخلاتی با سایر درمان ها رخ دهد؟

هیچ فعل و انفعال منفی برای ارتوکین تراپی با داروها یا سایر روش های درمانی مشاهده نشده است.

بعد از ارتوکین تراپی چه عوارض جانبی ممکن است رخ دهد؟

منشاء سرم مورد استفاده در روش درمانی ارتوکین  100٪ درون زاد است که کاملاً از بدن خود بیمار تهیه می شود. ارتوکین تراپی بیولوژیک است و روشی با تحمل پذیری بالا است.

عوارض جانبی ارتوکین تراپی نادر است. گاهی اوقات ممکن است کمی سوزش ناشی از خود تزریق احساس شود.

پایان دردها با ارتوکین تراپی 2

درمان ارتوکین چه مواردی را شامل می شود؟

متخصص ارتوکین تراپی نمونه ای از خون شما را در صبح می گیرد. سپس برای تزریق ارتوکین به شما نوبتی طی یک هفته آینده داده می شود. بسته به شرایط شما و تجویز پزشک ممکن است نیاز به دریافت چندین تزریق، یک یا دوبار در هفته داشته باشد.

آیا ارتوکین تراپی از نظر علمی اثبات شده است؟

مطالعات متعددی در دسترس هستند که اثربخشی و فواید طولانی مدت ارتوکین تراپی را اثبات می کنند: دو مطالعه آرتروز زانو ، یک مطالعه جایگزینی رباط صلیبی قدامی، یک مطالعه آسیب دیدگی تاندون آشیل و دو مطالعه از آسیب های عضلانی.

در ارتوکین تراپی کلا چند تزریق مورد نیاز است؟

تعداد تزریقات به شدت، دلیل و نشانه های آسیب دیدگی بستگی دارد. متخصص طب فیزیکی با توجه به شرایط شما جلسات درمانی مورد نیاز را تنظیم می نماید.

آیا می توان ارتوکین تراپی را تکرار کرد؟

از نظر پزشکی، ارتوکین تراپی را می توان بدون محدودیت تکرار کرد.

هزینه ارتوکین تراپی چقدر است؟

هزینه درمان به ماهیت و شدت مشکل و انتخاب روش های درمانی بستگی دارد که پزشک با مشورت کردن با بیمار انتخاب می کند. بنابراین ممکن است هزینه ها با توجه به تعداد تزریق مورد نیاز  و همچنین روش های درمانی همراه متفاوت باشد.

هزینه ارتوکین تراپی معمولا تحت پوشش بیمه های قرار نمی گیرد اما برای بررسی این موضوع می توانید با ارائه دهنده بیمه درمانی خود تماس بگیرید.

برای انجام ارتوکین تراپی به چه پزشکی مراجعه نمایم؟

ارتوکین تنها توسط پزشکان متخصصی انجام می شود که آموزش های لازم را دیده باشند. بعضی از متخصصین طب فیزیکی در درمان مشکلات مفصلی و عضلانی با ارتوکین تخصص دارند و برای انجام این روش درمانی فوق العاده می توانید به این افراد مراجعه نمایید.

دکتر امیرحسین یزدانی متخصص طب فیزیکی با سال ها تجربه موفق می تواند با ارتوکین تراپی دردهای مفصلی شما را پایان دهد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با کلینیک تماس بگیرید.

Source: www.banjakoviljaca.rs

نویسنده : دکتر یزدانی، متخصص طب فیزیکی

* - لطفا نظر خود را در خصوص این مقاله بیان بفرمایید: