مزیت های تزریق سلول بنیادی

آشنایی با مزیت های تزریق سلول بنیادی می‌تواند برای شما بسیار مفید باشد. وقتی با این مزایا آشنا می‌شوید درک می‌کنید که چرا این روش گزینه بهتری نسبت به سایر روش‌ها است. از طرف دیگر شما می‌آموزید که این روش چه فوایدی را در درمان مشکلات شما دارد؟ به طور کلی روش تزریق سلول بنیادی می‌تواند مزایای زیادی را برای شما داشته باشد. هزینه مناسب، درمان سریع و سرپایی، نتایج بسیار عجیب و شگفت‌انگیز و بسیاری از موارد دیگر از جمله مهم‌ترین مزایای این روش شناخته می‌شوند.

به همین علت نیز ما در ادامه این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره این مزیت‌ها صحبت کرده و نکاتی را بیان کنیم. پس اگر شما هم علاقه‌مند به استفاده از خدمات تزریق سلول بنیادی هستید بدون شک مطالعه ادامه این مطلب برای شما مفید و کاربردی خواهد بود.

درمان سرپایی و سریع با تزریق سلول بنیادی

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که با مشکلات آرتروز یا مشکلات مفصلی دیگر درگیر هستید و درد زیادی را در نواحی بدن خود تجربه می‌کنید احتمالا راهکارهای درمانی مختلفی را امتحان کرده‌اید. بسیاری از روش‌هایی که امروزه در این زمینه مورداستفاده قرار می‌گیرند معمولا یک مشکل اساسی دارند و آن زمان زیادی است که شما باید در طول درمان طی کنید. در این روش‌ها شما باید مدت زیادی بستری باشید یا این‌که پروسه درمان شما بسیار طولانی است و معمولا چند ماه طول می‌کشد.

یکی از مهم‌ترین مزیت های تزریق سلول بنیادی این است که تزریق سلول‌های بنیادی معمولا به‌صورت سرپایی انجام می‌شود و نیازی نیست که شما زمان زیادی را صرف طول درمان خود کنید. این روش که امروزه در کلینیک دکتر یزدانی با بالاترین کیفیت ممکن انجام می‌شود یک روش کارآمد و بسیار مفید است که شما می‌توانید تنها در چند ساعت آن را انجام دهید. از طرف دیگر باید دقت داشته باشید که طول درمان این روش نیز معمولا چندان طولانی نیست و نیازی نیست که شما برای چندین ماه استراحت کنید.

نتایج شگفت‌انگیز در کاهش التهاب و درد

یکی دیگر از مزیت های تزریق سلول بنیادی نسبت به سایر روش‌ها مانند پی آر پی و تزریق ژل این است که در این روش شما می‌توانید انتظار عملکرد و نتایج بسیار جذابی را داشته باشید. یکی از مهم‌ترین مزایای این روش این است که تاثیر درمان بسیار طولانی‌تری دارد. معمولا زمانی که شما از این روش استفاده می‌کنید یا مشکلتان به‌صورت دائمی برطرف می‌شود یا این‌که تا چندین سال دیگر احساس درد و التهاب مانند روز نخست نخواهید داشت. این موضوعی است که بسیاری از افراد در زمان استفاده از روش‌های درمانی دیگر با آن مواجه می‌شوند.

این افراد معمولا وقتی که از روش‌های درمانی دیگر استفاده می‌کنند با یک چالش اساسی مواجه می‌شوند و آن این است که پس از مدتی کوتاه معمولا بین چند ماه تا دو سال درد آنها مانند سابق به حالت عادی باز می‌گردد. از آنجایی که در این روش از سلول‌های بنیادی استفاده می‌شود اثرگذاری این روش بسیار زیاد است و می‌توان انتظار نتیجه‌ای طولانی مدت را از آن داشت.

داشتن بیش از سه هزار و دویست فاکتور رشد

فاکتور رشد یکی از اساسی‌ترین معیارهایی است که امروزه برای نتیجه‌بخش بودن یک روش درمانی برای درمان مشکلات مفاصل وجود دارد. شاید برای شما جالب باشد که بدانید در روش تزریق سلول بنیادی بیش از 3200 فاکتور رشد وجود دارد که این فاکتورهای رشد نشان‌دهنده اثرگذاری و نتیجه بسیار خوب این روش هستند. تعداد بالای فاکتورهای رشد در این روش باعث می‌شود که وقتی سلول‌های بنیادی به محل آسیب تزریق می‌شوند بتوانند عملیات ترمیم را به بهترین شکل و با بالاترین سرعت ممکن انجام دهند.

این موضوع یکی از کلیدی‌ترین مزیت های تزریق سلول بنیادی به شمار می‌آید که شما هم می‌توانید از آن استفاده کنید. دقت داشته باشید که این فاکتورهای رشد در تمامی بخش‌های بدن قابل اجرا هستند و به همین علت نیز برای حل مشکلات مختلف مورداستفاده قرار می‌گیرند که در ادامه درباره این موضوع صحبت خواهیم کرد.

کاربردهای گسترده تزریق سلول بنیادی

از دیگر مزیت های تزریق سلول بنیادی که باعث شده افراد زیادی علاقه‌مند به استفاده از این روش در کلینیک دکتر یزدانی باشند می‌توان به کاربردهای گسترده آن اشاره کرد. در این روش شما می‌توانید تزریق سلول‌های بنیادی را به مفاصل مختلف انجام دهید. برای مثال اگر دچار آسیب‌های ورزشی شده‌اید، اگر با مشکلاتی نظیر آرتروز گردن یا کمر درگیر هستید، اگر دیسک کمر دارید و راهکارهای دیگر برای درمان مشکل شما جوابی نداده‌اند بدون شک تزریق سلول بنیادی می‌تواند راهکاری مفید و بسیار عملی برای درمان شما باشد.

تنها نکته‌ای که باید برای تزریق سلول بنیادی به آن دقت داشته باشید میزان تخصص و تجربه پزشکی است که شما قصد دارید او را برای درمان خود انتخاب کنید. برای انتخاب چنین پزشک متخصصی نیز بدون شک باید دکتر یزدانی و کلینیک او را صدر لیست گزینه‌های خود برای انتخاب قرار دهید.

نداشتن دوران نقاهت طولانی

در اکثر روش‌هایی که امروزه برای درمان مشکلات مفصلی وجود دارند شما بعد از انجام عمل یا بیشتر روش‌های درمانی دیگر نیازمند این خواهید بود که دوران طولانی نقاهت را طی کنید که این کار ممکن است شما را از کار و زندگی بیندازد. از دیگر مزیت های تزریق سلول بنیادی می‌توان به کوتاه بودن دوران نقاهت آن اشاره کرد. شاید برای شما جالب باشد که بدانید دوران نقاهت این روش بسیار کوتاه است و شما می‌توانید تنها پس از چند روز از گذشت تزریق شروع به فعالیت‌های روزانه کنید بدون این‌که محدودیتی شامل حال شما شود.

تقویت عضلات پس از تزریق سلول بنیادی

اگر از خدمات ارائه شده در کلینیک دکتر یزدانی برای تزریق سلول بنیادی استفاده کنید یک مزیت دیگر نیز شامل حال شما می‌شود و آن این است که شما می‌توانید نسبت به تقویت عضلات خود در این کلینیک نیز اقدام کنید. در واقع روشی که در کلینیک دکتر یزدانی برای درمان این مشکلات مورداستفاده قرار می‌گیرد از چندین مرحله مختلف تشکیل می‌شود. تزریق سلول بنیادی تنها یک مرحله از مراحلی است که در این زمینه انجام می‌شود و از دیگر مراحل آن می‌توان به تقویت عضلات و تقویت حال روحی بیمار اشاره کرد.

پس اگر شما هم پس از آشنایی با مزیت های تزریق سلول بنیادی علاقه‌مند به استفاده از این خدمات شده‌اید پیشنهاد می‌کنیم همین حالا با کارشناسان مجموعه دکتر یزدانی تماس گرفته و یک مشاوره کامل را در این زمینه دریافت کنید.

مطالب مرتبط :

عوارض تزریق سلول بنیادی

پروسه درمان تزریق سلول بنیادی

تزریق سلول بنیادی مناسب چه کسانی است و مناسب چه کسانی نیست؟

سلول درمانی چیست

نویسنده : دکتر یزدانی، متخصص طب فیزیکی

* - لطفا نظر خود را در خصوص این مقاله بیان بفرمایید: